sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 22910
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

 یه شب بالاخره مچ هدفونمو در حالی که داره خودشو گره میزنه میگیرم.!!.:|


خیلی دوست دارم یکی بهم بگه “قدر این روزاتو بدون”
منم بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا!!!؟
نشون بده با دست ...!!
والااااا :))


یارو میره دستشویی، برق میره جیییییییغ میکشه
زنش بهش میگه چرا جیغ میکشی، برق رفته!!
میگه فک کردم زیادی زور زدم کور شدم!! :|


با دوستم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم...
آخر فیلمی جوگیر شدم سینه خیز رفتم تلوزیونو خاموش کردم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اومدم میبینم دوستم تیر خورده مرده... :|


دوستم اس ام اس داده پرسیده : میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟
براشت نوشتم : نه نمیدونم .......
بعد برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم ... ..؟!!!!!

ینی یه همچین دوستای مهربون و با احساسی دارم من :|
کصاافط........


رﻓﺘﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﭘﺴﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭼﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺷﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ

ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﻣﻨﻪ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺗﮏ ﺑﺰﻥ

ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﻨﻮ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﯾﻪ ﺗﮏ ﺑﻬﺶ ﺯﺩﻡ

ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻨﻢ ﺷﻤﺎﺭﻡ

ﺗﺎ ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﺍﻡ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﺰﺩ:))

ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﻗﻀﯿﻪ ﺭﻭ ﻟﻮ ﺩﺍﺩ ، ﺍﻻﻥ 6 ماهه ﺑﺎﻫﺎﻡ ﻗﻬﺮ ﮐﺮﺩﻩ

ﻭﻟﯽ ﺧـعـﻠﯽ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩ ﺣﯿﻒ ﮐﻪ ﺯﻭﺩﺗﻤﻮﻣﺸﺪ =))


تنها راهی که یه زن میتونه یه مرد رو میلیونر کنه
.
.
.
.
اینه که اون مرد میلیاردر باشه !!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com