sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 23208
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

 دختره ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ :
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭستت ﺩﺍﺭﻡ !
هنوز ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩﺗﻪ !؟؟
...+ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﻧـــﻮﭺ !
ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ : ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ !؟
...+ﻧﻮﺷﺘﻢ : پریسا؟ ازاده؟ نیوشا؟ ریحانه؟ پاتنیا؟عسل؟زویا ؟نوشا؟.........
ﻧﻤﯿـــﺪﻭﻧﻢ ﻭﺍلــا !خودت بگـو ﮐﺪﻭﻣﺸﯽ !؟
دختره ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩ دیگـم جواب نداد
دختره ﺭﻭﺍﻧــیــه ﺩﯾـــﻮﺍﻧـــﻪ !
ﻓﻘــﻂ ﺑﻠـﺪﻥ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳـﺎﺕِ پـاكــِـ ﻣـﺎپسراﺑـﺎﺯﯼ ﮐﻨـﻦ


من اونقد روشنفکرم که بضی وختا شبا نورش نمیزاره خانواده راحت بخوابن !!!
والا
اصن یه وعضی:)


آخر نفهمیدیم منظور اینایی که میگن گوش کن ببین چی میگم چیه ؟
آخر گوش کنم یا ببینم ؟


جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر
اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر
همه اعداد عوض میشه ، قدر منو بدون !!! …


یه تفریح توپ توپ: چندتا پیچ بخرید بعد برید شهربازی هر وسیله که سوار شدید ،،،، کنار یه ترسو باشه بهتره در انتها وسیله شروع به حرکت کرد پیچ را از جیبت در بیار بگو نمیدونم از کجا وا شدن .. نکته: پیچ هر چه بزرگتر هیجان بیشتر :D:D:D

مادر بزرگم اومده كنترول رو داده دستم بهم میگه یه فیلم تركی هست برام بیارش من بلد نیستم...
گفتم چشم كدوم شبكه اس؟گفت نمیدونم.
گفتم اسمش چیه؟گفت نمیدونم.
گفتم ساعت چند پخش میشه.گفت چه میدونم یادم نمیاد چقدر سوال میپرسی نمیتونی بگو بلد نیستم وقت آدمو نگیر اینقدر........
بعدشم كنترول رو با عصبانیت ازم گرفت.
مادر بزرگمه دیگه دوستش دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!


یه پسر 6 ساله در حال نوشتن نامه بود که پدرش گفت :

- چی داری مینویسی ؟
پسر : نامه عاشقانه به دوست دخترم ....
پدر : تو اصلا بلدی که بنویسی ؟؟
پسر : نه. که چی ؟؟ اونم اصلا بلد نیست که بخونه ....
اینا عشقه پدر تو متوجه نمیشی ♥

حالا بیا و بچه بزرگ کن :((


پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !! :|
فک و فامیله داریم ؟


بازی‌ های المپیکرو از کانال عربی می‌ دیدم، گزارشگر هر جمله‌ ای میگه مادربزرگم میگه آمین
!فک و فامیله داریم ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com