sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 23212
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

 یکی از تفریحات سالمم اینه که هروخ یه آشنا نماز میخونه میرم جلوش وایمیسم میرقصم تا بخنده بعد با شادمانی صحنه رو ترک میکنم
اصن حدیث داریم شاد کردن دل مومنان از کلیدهای درهای بهشت است



نزدیکِ پلیسِ راهنمایی رانندگی واستاده بودم ،منتظرِ تاکسی .
یه پسره ترمز زده میگه :برسونمت عزیزم ؟!
اخم کردم رفتم اونطرف تر واستادم ،
پلیسِ راهنمایی رانندگی اومده میگه :
خانوم اگه میخوای سوار شی بجنب ،
وگرنه میخوام جریمه ش کنم ...!


آیا می دونستید قد بلندی باعث شیرینی آدم میشه ؟؟؟
نه
اصن شعر داریم راجبش که میگه
.
.
...
.
.

.

.
.
.
.
.
قد یارم بلنده شیرینه مثه قنده



وزیر ارتباطات: امیدواریم گوگل از فیلتر شدن آن در ایران درس عبرت بگیرد.

گوگل :((
آیفون ٥ :|
مرحوم استیو جابز :|
...امید كردستانى مدیر ایرانى گوگل :|
اوباما در حین سخنرانى در سازمان ملل :|
فیسبوك :)))
ایرانیا: ما عادت داریم داداش اوكیه!!!


وضعیت بیسکوییت ساقه طلایی طوری شده که یهو یه تنه درخت از لای بیسکویت میاد بیرون به عنوان بیسکویت سبوس دار.... :|



یارو استاتوس زده که آرزو میکنم زمان بایسته, از لحظه لحظه زندگیم دارم لذت میبرم..!
ینی امونش ندادم, درجا آنفرند و بلاکش کردم. آدمم اینقد خوشبخت؟

:|



تو اخبار میگه سن رابطه جنسی به 11 سال رسیده بعد من با سه برابر و نیم سال سن هنوز عینه یه گلابی اینجا نشستم ..:|


سوار تاكسی شده بودم! پولو دادم به راننده ، 100 تومن برای بقیه پول نداشت.!
گفت به جاش یكم جلو تر پیادت میكنم.

من :|
رارنده تاکسی :))

بقیه مسافرا :O
خطی های اونجا :))
دلار :|



روایت داریم که تو بهشت هر یک ریال ایران معادل ۳۰۰۰ دلار آمریکاست و همه دنبال پول ایرانی هستند. مومنین صبر پیشه کنند که وقت حال و حول آنها هم می رسد.




وضعیت مملکت الان طوری شده که اگه شما صبح كه داری میری سركار یه دلار بخری و برگشتنه بفروشیش حداقل كرایه تاكسیت درمیاد بــــــــده؟!


دوستم اس ام اس داده:میدونی جریان چیه؟؟؟ گفتم : نه
گفت :واقعأ نمیدونی؟ خاک بر سرت!!
گفتم : خب نمیدونم. جریان چیه؟ بگو
میگه: مقدار الکتریسیته ای که از مدار عبور میکنه رو میگن جریان!!
خدایاااااااااااا منو ببر راحت شم…..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com