sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 23100
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

 سهمیه هوای من هم برای تو …
برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت میشود !


تنها دلیل افتادن من از چشمانت

جاذبه ی رقیب بود

نه زمین ....


 

دوست داشتنِ کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردنِ کاکتوس می مونه
هر چی محکم تر بغل کنی
بیشتر آسیب میبینی ...

 

به آدمای توی فیلما که .....
آخرش خوشبخت می شن حسودیم می شه
خدایــ…ـا
نمی خوای یه ذره بزنی بره جلو...؟؟!!


یکی میپرسد اندوه تو از چیست؟
سبب ساز سکوت مبهمت چیست؟
برایش صادقانه مینویسم :
برای آنکه باید باشد و نیست :(


 

مادر تنها کسیست که میتوان "دوستت دارم"‌هایش را باور کرد
حتی اگر نگوید...

 

بد بیاری مال وقتیه که, بــــد بی یــــــاری … !!!


گفت با مادر یه جمله بساز :
گفتم من با مادر جمله نمیسازم
"""""دنیامو می سازم"""""


 

برایت یک بغل گندم ،دلی خشنود از مردم
برایت سفره ای ساده، حلال و پاک و آماده
برایت شور پاییزی، که برگ غم فرو ریزی
برایت یک غزل احساس، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست،دعا کردم

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ”ﻋﺰﯾﺰﻡ”!
ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!


عازم یک سفــــــــــــــرم
سفری دور به جایی نزدیـــــــــــــک
سفری از خود من به خــــــــــــــــــــــــــــودم
مدتی است نگاهم به تماشای خداســـــــــــــــــــــت
و امیـــــــــــــــــدم به خداوندی اوســــــــــــــــــــــــــــت…


وقتی که می گویی دوستت دارم، اول روی این جمله فکر کن. شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش شدن او ختم شود.


ایـــــن روز هــــا دیگــــر

بـــه تـــو نـــه

بـــه حیــــف شـــدن همـــه روزگـــارم

کـــه در انتــــظارت سپــــری شـــد

فكـــــر مـــی كنــــم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com