sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 711
بازدید کل : 23622
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

....

 یه مرغ دارم روزی 2تا تخم میزاره... تعویض با زمین یا آپارتمان


کارمان به جایی رسیده که طوری باید دلتنگ شویم که به کسی برنخورد !


شیمی نخوندم ولی می دونم اگه عشق نباشه مولکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقد محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد !


 

آموخته ام که وابسته نباید شد ، نه به هیچکس و نه به هیچ رابطه ای …
و این نشدنی ترین اصلی بود که من آموختم !
 

ممنون که نمی پرسی
حالت چطور ه
تا مجبور نشم..
دروغ بگم که خوبم . . . . . !

حســــرت،
یعنی خواستن تـــــــو

كه داشتن نمی شود
هیـــچوقـــــــــت..

عطــرهــا بــے رحــم تــریــن عــناصــرنـد
بــے آنکــﮧ بخـــواهـے مـے بــرنـدت
تــا قعــر خــاطراتـے کـــه بـــراے
فـــرامـوشے شـــان تــا پــاے غــرور جنگـــیـدے

در زندگی نه گل باش که اسیر خاک شوی و نه باران باش که به خاک بیفتی. . .
خاک باش که گل ازتوبروید وباران بخاطرتوببارد

گور پدر آن سلامتی

که سیگار را مضر می پندارد

سیگار من " نگران حال من استــــ. . .

حرفـــــهایی هستـنــــــد از جنــــسِ شیـــــشه....؛
زود میشکنند؛
اما ناجور می بُرند....

هر رابطه ای ؛
به هر دلیلی برایت تمام شد !
پی اش را دیگر نگیر
هیچ شوک مصنوعی !
آدمها و رابطه های مرده را زنده نمی کند . .

وقتی که تنها میشوم دوست دارم کسی اسمم را صدا زند ... حتی اشتباهی ...

به همه میخندی با همه دست میدی

دستتو میگیرم دستمو پس میدی

اما دوسِت دارم…اما دوسِت دارم

پشت من بد میگی حرف مردم میشم

دستشو میگیری عشق دوم میشم

اما دوسِت دارم…اما دوسِت دارم

ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﯾﺸﻮ ﻗﺪﺷﻮﻥ!
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻌﺮﻓﺘﺸﻮﻥ...
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﻧﺎﺯﻭ
ﭘﻮﺳﺘﺎﯼ ﺻﺎﻓﺸﻮﻥ!
ﻭﺍﺳﻪ ﻗﻠﺒﺎﯼ ﭘﺎﮐﺸﻮﻥ.........
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﻡ!
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺩﺍﻡ:((((

معلم برای سفید بودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و همه به من خندیدن !
اما من خدایی را کشیده بودم که همه میگفتن دیدنی نیست
...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com