sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 23341
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

 ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم


دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم


_________________________


در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد .


_________________________


از همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم

گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم
_________________________

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟

_________________________

 

طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی ، همه را امتحان کرده ام ، درد بی درمان است درد دوریت !

_________________________


جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم ، اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !

_________________________



کفرم را که در می آوری ، ایمانم به عشق بیشتر میشود !


_________________________


عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com