sun boy 1995

sun boy 1995

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 509
بازدید ماه : 1021
بازدید کل : 23932
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

:)))

 

برنامه امشب سینماهای فیس بوک:

همه چیز از یک اد شروع شد! (عشقی جنایی )
چه کسی منو ریمو کرد؟؟؟ (پلیسی)
یک پیج و ۱۰۰ ادمین (ایرانی)
پروفایلی که واقعی نبود! (اسرار آمیز )
دیشب زیر پستت کامنت گذاشتم آیدا (عشقولانه)
جنگ ادمین ها (اکشن)
ادمین خوانده (تراژدی)
من ترانه ۱۵تا پروفایل دارم! (عشقی اجتماعی)
کامنتی برای دو نفر ! (عشقی جنایی)
فرندها هم پرواز میکنند! (مستند)
به خاطر یک مشت لایک! (وسترن)
زیر آسمان فیس بوک ! (طنزِ اجتماعی)
اینباکس ها هرگز دروغ نمیگویند ! (جنایی پلیسی)
بلاک شده ها! (ترسناک)

 


با دوست پسرم بیرون بودم عینک دودى زده بود گشت اومد گفت آقا چ نسبتى باهاتون دارن؟گفتم آقا کورن دارم از خیابون ردشون میکنم!


یه همسایه داریم اسمش"غلامِ"..اونقدری که اون اصرار داره بهش بگن "شاغلام" الکس فرگوسن اصرار نداره بهش بگن "سِر الکس" :|


.رفیق داداشم رفته بود مصاحبه برای استخدام:

+ امسال سال چیه؟
- نهنگ
+ پاشو برو به بعدی بگو بیاد تو :|


یعنی میشه یه روزی كشور چین یخچالی درست كنه كه USB خور باشه كه نصبش كنیم به كامپیوتر و بریم تواینترنت از طریق گوگل هر غذایی كه دوست داریم SEARCH كنیم و دانلود كنیم و یخچالمون پر شه و همیشه هم update باشه


 

کم مونده ایرانسل بهم اس بده مشترک گرامی!! چیه چیزی شده؟
چرا ساکتی؟
دوووس داری من نباشم تا کنارت باشه کی؟! :))

 


 

دانشمندان اعلام کردند : دامن کوتاه 8 برابر آب هویج در بینایی مردان موثر است:))

 


 

لامصــــب همینکه هندزفری رو میذاری تو گوشت
همه ملت سوال کردنشون میگیره :|

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥SUN BOY♥ تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunboy1995.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com